poniedziałek, 22 listopada 2010

Serce pełne bólu


Dookoła mnie paleta uczuć mieni się
Dookoła mnie ludzie w szczęściu toną
Lecz ja mam serce zimne jak lód
Odczuwające tylko ból i cierpienie
Jeszcze nikt nie próbował go rozgrzać czy poruszyć
Czasem jednak mam nikła nadzieję
Że i ja zaznam tych wszystkich uczuć
Lecz wiem że to zostanie w świecie marzeń
Zbyt często ciepło które czuje w sercu mym
Zapowiada tylko ostry ból
Oddechu życiodajnego tlenu pragną
Lecz nie mogę oddychać
Ból ogarnia mnie kolejny raz
Lecz nikt nie wie co mi jest
Sama cierpię w swoim życiu
Zawsze sama w tłumie ludzi
Czy zaznam coś innego
Mam dość cierpienia
Pragnę w końcu zaznać szczęścia
Mrok ogarną moją dusze
Sens istnienia tli się we mnie słabym płomieniem
Pozwólcie mi zaznać magii radości
Albo pomóżcie mi już zginąć
Jestem tylko małym uszkodzonym trybikiem
W nowoczesnej maszynie uczuć
Wystarczy się mnie pozbyć
By dalej maszyna działała
Podejmij więc decyzję
Czy trafię na miłość
Czy zabije mnie ból

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz