środa, 3 listopada 2010

Jesienny czar


Ten piękny dzień nastał dziś
Lecz nie wiem czy to on mi się śni.
Dookoła mnie tysiące barw mieni się
Jak za dotknięciem pędzla malarza
Liście na drzewach zmieniają się
Ostatnie ciepłe promienie ogrzewają mnie
smagając moją twarz
Dookoła ludzie mnie spieszą się gdzieś
Zapominając co to radość i szczęście
Większość gdyby mogła cofnęła by czas
by nie zaznać tego pośpiechu i ogromu trosk
Po raz kolejny poczuć się jak dziecko
wolne niczym nie skrępowane
cieszące się każdą chwilą nawet najmniejszą
chwytając każdy dzień takim jakim jest.
Sama czasem tego pragnę
chwili radości i niewinnych wygłupów
ale dziś jest ten dzień
który pozwala mi taką być
szaleje pośród drzew
tam gdzie nie zobaczy mnie nikt
Tylko ty jedynie wiesz o tym
bo to razem z tobą tu jestem
i szaleje pośród drzew
lecz inni dziwnie przyglądają się
czy nigdy nie widzieli dwójki dorosłych ludzi
Ty pochwytasz mój wzrok i przytulasz mnie
wdycham twój zapach
lecz gdy otwieram oczy ciebie już nie ma
znów mi cię zabrano
znów zostałam sama
ale wiem że jeszcze cię zobaczę
i poczuje co to radość

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz