czwartek, 14 października 2010

Samotny


Po raz kolejny mrok otulił mnie
Po raz kolejny jestem tu sam
Wszyscy odeszli już
Zostawiając po sobie tylko rany na mym sercu
Wiele blizn wiele ran już mam
Serce moje już przypomina roztrzaskane szkło
Lecz nic nie uchroni go
Sam ranić się pozwalam
Sam chronić się  nie staram
Próbuję zaufać innym
Pragnę nie być bezsilnym
Lecz ja pragnę nie być sam
Pośród tych czterech ścian
Odciąć się od ludzi zawsze mogę
Zniknąć i odizolować
Lecz takie życie to nie ma sensu
Nie chcę być samotny w kwiecie wieku
Pragnę mieć kogoś komu mogę ufać
W doli i niedoli niech będzie ze mną
Ofiaruje siebie i swoją wierność
By tylko znaleźć miłość

2 komentarze:

  1. jak zwykle.. brak słów, bo piękne i smutne

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś niezwykle wrażliwą osobą, dajesz wyraz temu w swoich tekstach. Życzę Ci nieustającego natchnienia, rozwijania się i realizacji wszystkich zamierzeń:)

    OdpowiedzUsuń